maanantai 2. elokuuta 2010

Deedee

Ostin Jatujak-marketeilta Bangkokista t-paidan jota en oo sen mallin takia käyttänyt kertaakaan. Yritin yhdistellä sitä vaikka mihin, mut mun ruholla en vaan saanu mitenkään sitä näyttämään hyvältä. Meinasin jo myydä paidan kirpparilla, mut toi printti on mun mielestä niin mahtava et siitä oli pakko keksiä jotain.


Joten käänsin paidan, leikkasin, neulasin, ompelin, käänsin, täytin, ompelin! Tässä on kans hyvä tilaisuus esitellä mun neulatyyny, oon hankkinu sen joskus back in the days kirpparilta eurolla ja musta se on maailman hienoin neulatyyny. Entistä poikaystävää vähän nauratti kun se näki ton.


Sen nimi on siis Deedee ja se ei oo intissä toisin kuin toinen Deedee.

4 kommenttia:

Minde kirjoitti...

Awww ihana mölli! En kestä olla enää tikiksellä, karkaan huomenna jo etukäteen kotiin haha. Sano miksulle terkkui (:

Hanna kirjoitti...

haha joo itellä tulee sama aina jossai vaiheessa jyväskyläreissuu :D kerron!!

syys kirjoitti...

Mahtavaaa :DDD Aivan huippu!

Hanna kirjoitti...

:D kiitti nella!! oon itsekin aika ylpee tosta! :D