torstai 20. elokuuta 2009

eka päivän asu ever!

Pikkusisko kysy tossa jonkin aikaa sitten että miks en päivitä mun blogia useammin. No siks tietty kun en saa mitään aikaseksi. Sieltä tuli että no pistä sitten sun vaatteista kuvia. Että ei muutaku päivän asu here you are reissumuotia huhtikuulta:

bikinit: jayjays 5€
toppi: random kauppa surfers paradisessa 1.20€
hame: big w lastenosasto 6€
(ilmastointiteipillä korjatut) tennarit: big w 3.8€

Kuuma reissumuoti 2009, bikinit, tukka pois naamalta, halpaa ja vilposta. Kuva on otettu Noosan ostoskeskuksen edessä ja ihailen siinä tennareitani jotka Sun pakotti heittämään roskiin koska se ei enää kehdannut liikkua mun kanssa. Kuvan oton jälkeen käytiin ostamassa mulle uudet samanlaiset! Yhteensä noita tennareita meni puolen vuoden aikana neljä paria... Tuli vähän käveltyä.

Joo, ei taida nää asujutut oikeen olla meikän heiniä, niitä on kiva lukee muista blogeista, mutta ehkä mä vaan tyydyn esittelee omia tuotoksiani. Joten aiheeseen. Trolliavaimenperä meni rikki ja vaikka se olisikin ollut helppo korjata niin päätin tehdä uuden!


Panda tehty askarteluhuovasta ja käsin pistelty menemään. Mulla on tässä nyt muutama projekti kesken ja onhan noita valmiitakin tullu pari mutta ei vaan ole saanut kuvia otettua. Pikkuhiljaa...

2 kommenttia:

Boobettes kirjoitti...

Tosi söpö tuo panda-avaimenperä :) samannäköisiä olen nähnyt jossain muuallakin, hmm.. voisi ehkä itsekin joskus väsätä samalla tyylillä jonkun nallen vaikka laukkukoruksi ;P

Anni kirjoitti...

heii! Aattelin vaan tulla kuikuileen et mitä oot saanut aikaan ^^ Ihanuussöpöjä juttuja!