torstai 23. heinäkuuta 2009

taas näitä inspiksii keskellä yötä...

Tuli pari tauluu maalattuu. Tää on aika boring kun en keksiny mitään tonne taustalle (saa ehdottaa). Mut oon ihan in love noihin swalloweihin (blackout, en muista mitä ne on suomeks...) ja oli aivan pakko saada taulu vaihtoon. Ehkä mä vielä jatkan tätä jos keksin jotain mahtavaa taustaks.


Haha näitä klo 1am juttuja, en tosissaan tiiä tästä. Aloin vaan maalailee kun piti päästä testailee ettei värit oo kuivunu tuubeihin ja tämmöstä jälkee synty! Pikkusen valkosta pilkottaa jokapuolelta mutta ei sitä kaukaa huomaa. Jos tää nyt ees ikinä päätyy seinälle.


Ipodille ostin tämmösen suojajutun Bangkokin Chinatownista jollain neljällä eurolla, mut tää on mun makuun vähän liian överi maybe. Jos sais joskus aikaseks ni revin nuo pois ja teen tästä vähän enemmän mun näkösen. Ja on muuten aika epäkäytännöllinenkin, tuol sivussa on äänenvoimakkuusnappi ja aina kun pikkusenkin liikahtaa niin äänet menee nollille yhyy.


4 kommenttia:

Shoppaile ilmaiseksi! kirjoitti...

Ihania tauluja ja kiva toi suojapussi. Pitäis itsekin ostaa joku suojapussi omalle Podilleni tai sit teen jonkun kivan itse.:)

Hanna kirjoitti...

kiitti!(: suojapusseja on superhelppo tehä ite, virkkaamalla ja askarteluhuovasta ainakin saa kivoja pienellä vaivalla !!

NELLI kirjoitti...

hih, sullahan on ihan samat hehkutukset ku mulla :D rakastan nuita <3

hintaa ei paidalla ollu kuin 12,95 mikä oli mun mielestä tosihalpa !

Hanna kirjoitti...

Hihi! Kiitos paljon, huomenna pakko lähtee ettii uutta paitaa!