tiistai 15. heinäkuuta 2008

Aleshopping

Käväsin vähän Tiimarissa. Ja ehkäpä ne alennukset veti mua pikkusen puoleensa...


Vauvanalletarrat oli niin övericuteja että piti noutaa pois, eiköhän niitä aikuistenkin kortteihin pysty käyttämään. Ylärivistä löytyy valkoista akryylimaalia jota ois suunnitelmissa käyttää semmosen jutskan maalaamiseen. Saman jutskan päälystämiseen ostin oikealla olevan Decoupage lakan. Keskellä töröttää musta kangasväri. Muistikirjan ostin koska edellinen vetelee viimeisiään, enää joku viisi sivua jäljellä ja ilman muistikirjaa en lähde mihinkään. Noille pahvikuviojutskille mulla ei ole minkäänlaista käyttöä tiedossa. Tuntuu kyllä siltä että en niitä raaski käyttää mihinkään, on ne niin ihania.
Jätin Mikalle viestin kun se menee ennen mua nukkuu kun meillä on vähän eri työajat hihi.

Sitten ostin vielä avaimenperän kun omatekemä avaimenperä päätti päivänsä.

2 kommenttia:

Annukka kirjoitti...

Aaa voi ei ihania juttuja! Mua ei pitäis ikinä päästää Tiimariin kun innostun ostamaan aina ihan liikaa kaikkia söpöjä pikkujuttuja! :D

Hanna kirjoitti...

cherrie - Ehkä sillein vähän sama vika mulla :-D